باران عشق

!...روز و شب باران ِ عشق می بارد این حوالی

باران عشق

!...روز و شب باران ِ عشق می بارد این حوالی

لحظه ی دیدار نزدیک است...

می نویسم، پاک می کنم.... 

می نویسم، پاک می کنم.... 

نه!  

در این کیبورد، واژه هایی که حس مرا، شور و اشتیاق مرا برساند وجود ندارد! 

چطور بنویسم که فردا... 

فــــــردا.... 

فردا تو می آیی به خانه ی عشقمان بعد از یک انتظار طولانی و بی نهایت عاشقانه.... 

فردا در را به روی ماهت می گشایم و وقتی تو را در آستانه ی در ببینم....خدای من....از تصورش هم مثل اکنون دستانم میلرزد....از شور و اشتیاقم برای در آغوش گرفتنت....برای بوسیدنت... 

این شب ها تلفن هایمان علی رغم خستگی ها و کمبود خوابت عجیب طولانی می شود و عذاب وجدان میگیرم که ۵ صبح باید برخیزی و یک روز کار و سختی اما دلهای عاشقمان این روزها صدای تپش های تندش از پشت تلفن هم به گوش میرسد! 

نقشه هایمان برای لحظه ی دیدار....و صدای نفس هایمان که تند می شوند.... 

باور کن دستانم میلرزد....انگار تازه عاشقت شده ام...! 

خدای من...چقدر عشق زیباست... 

چقدر انتظار زیباست....چقدر رسیدن به معشوق زیباست.... 

و چقدر زیباتر است اگر معشوقش تو باشی و معشوقه اش من....تا به پایت دنیایی از عشق را بریزم... 

بیا نازنین....بیا مهربان....بیا که تا خود خدا بی تابم و عاشق.... 

بیقرارم زودتر بیا...  

 

پ.ن: ۱۰ آذر، تولد یک سالگی خانه ی مجازی مان،باران عشقمان، با کمی تاخیر مبارک! 

پ.ن: دوستت دارم دلیل و بهانه ی نوشتن هایم....تا ابد برایت می نویسم چون تا ابد عاشقت هستم!

نظرات 13 + ارسال نظر
شیوا دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ق.ظ http://nafas6469.blogfa.com

زهرای نازم سلام ...
حدس میزدم شاید تو این تعطیلات همسری بیاد ..
وااای زهرا عنوان پستت منو یاد اردیبهشت انداخت ....عجیب دلم گرفت یادته خودتم بازم اومدی برام نوشتی لحظه ی دیدار نزدیک است بگذریم .....
برات یه دنیا شادم که به استقبال عشقت می ری و پر میشی از عاشقانه هاتون....
تولدت وبلاگتم مباررررک
این شبا منم دعا کن عزیزم.

عزیزمممم
لحظه ی دیدار برای شما هم نزدیکه...صبور باش بانوی عاشق

محراب دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ق.ظ http://non.blogsky.com

سلام خانومی
خوبی
شرمنده من محرابم وبلاگ دلنوشته های یک دل شکسته
که تو لینکت منو داری. چند وقتی بود فیلتر شده بودم
خوشبختانه با تعویض اسم تونستم بیام .الان اسم وبلاگم همونه ولی آدرسشو عوض کن تا بتونی بازش کنی . ممنون میشم بازم مثل قبل بیای و بهم سر بزنی
آدرس قدیم : www.birag,blogsky.com این فیلتره بجاش اینو بزن.
آدرس جدید: www.non.blogsky.com
مرسی منتظر حضور دوبارتون هستم

الی دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ب.ظ http://me6326.blogfa.com/

سلام زهراجونی...
تولدیکسالگی وبلاگ عاشقانت مبارک خانومی...
الهی که بسلامتی وبایه بغل عشق برگرده...
الهی که هرلحظه بهتون خوش بگذره...
بهترین عاشقانه ها نثارتون ....
خدا میدونه برایه عاشق ،دیدار معشوق اونم بعد مدتی طولانی چه لذتی داره....

جمله ی آخرتو چند بار خوندم و غرق لذت شدم!
آره الی جون فقط خدا میدونه....

آبی تر از آسمان دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ب.ظ http://www.manaztoporam71.blogfa.com

لحظه دیدار نزدیک است ...

باز من دیوانه ام ؛ مستم

باز گویی در جهان دیگری هستم

باز می لرزد دلم ، دستم ...



الهی که بهترین لحظه هارو کنار هم داشته باشین و همیشه و خوشبخت و خوشحال باشید ...

ی دنیا بوس

التماس دعا

(راستی دیشب خوابتم دیدم ؛ اون روزی بود ک یواشکی عروس شده بودی ک برید باغ عکس بگیرید ! خیلی نازی )

ای جانممممممممممم
هنوز نرفتیم عکس بگیریم! انگار این باغه طلسم شده! روز عروسی که برفا نذاشتن این سری هم وقت نشد سری بعد هم فکر کنم همه برگا ریخته باشن شاید بیفته سال دیگه! فکر کن!!!

ماهی سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ

چشمت روشن

یاس رهگذر سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:16 ب.ظ

دوست خوبم
از خوندن نوشته هات لذت میبرم و خیلی برام قابل تحسینه که اینجا درج میکنین... راستش اگه من بودم اینهمه شورو احساسم رو بیان نمیکردم فقط از روی ترسم و کمی هم از روی حسودی...
فقط اومدم یه نکته ای بگم اینکه من خیلی وقتا در فکر رسیدنم اما واقعا نمیدونم بعد از رسیدن قراره چه اتفاقی بیفته..؟!!
گاهی ازین میترسم که برسم..
میترسم همه چیزو با نا بلدیم خراب کنم..
تو که انقدر دلت پاکه برای من و امثال من دعا کن

دوست عزیزم...
ممنونم از لطف شما...ولی مطمئنم اگه واقعا؛ عاشقش باشید رسیدن بهش عشقتونو کم که نمیکنه زیادترم میکنه...مطمئن باش

رویای آبی چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ب.ظ

زهراجونم، یک سالگی خونه عشقتون مبارک.

مهربونیو عشق پاکتو همیشه با خوندن نوشته های قشنگت حس می کنم. اما با دیدن نامه هایی که واسه عشقت نوشتی دیگه صد در صد مطمئن شدم که تو معرکه ای دختر.

خوشحالم که همسر عزیزت اومده کنارت . انشاءا... همیشه کنار هم خوش باشینو لحظه هاتون سرشار از آرامش باشه.

دوست دارم خانومی مهربون

لطفا تو دعاهات به یاد منم باش زهراجون

لطف داری به من نازنینم منم دوستت دارم مهربون

پرنده خانوم دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:56 ب.ظ

یک دنیا آرزوی خوب برای لحظه دیدارتون

مرسی نازم

آلوچه دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:47 ب.ظ http://www.entezare90.blogfa.com

آخه من چی بگم که دقیقا همون شب همسری منم اومدش و منم حس و حال تو رو داشتم و همشو درک کردم.......با این تفاوت که همسری من یه فته میمونه اما آیت تو دو هفته.... روزات و ثانیه هات پر از عشق عزیزدلم..... ایشالا بهتون خوش بگذره تو کلبه ی عشقتون
راستی چی شده دیگه یادی ازم نمیکنی؟؟؟ باهام قهری؟؟؟؟؟؟

آخه مگه من دیوونم که با آلوچه ی مهربونم قهر کنم؟!
قربون شکل ماهت برم من کلاً کم میام وقتی نفسم اینجاست دلم نمیاد بشینم پای کامپیوتر و لحظه ها رو از دست بدم!
فدای تو نازنین که با من همدردی!

الوچه دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:47 ب.ظ http://www.entezare90.blogfa.com

آخه من چی بگم که دقیقا همون شب همسری منم اومدش و منم حس و حال تو رو داشتم و همشو درک کردم.......با این تفاوت که همسری من یه فته میمونه اما آیت تو دو هفته.... روزات و ثانیه هات پر از عشق عزیزدلم..... ایشالا بهتون خوش بگذره تو کلبه ی عشقتون
راستی چی شده دیگه یادی ازم نمیکنی؟؟؟ باهام قهری؟؟؟؟؟؟

آبی تر از آسمان شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.manaztoporam71.blogfa.com

سال دیگه ؟!
می خوای یهو وایسید با بچه تون برید عکس بگیرید ... تازه متفاوتم هست ! خیلیم حال میده .

پیش ما بیا ... کم کم داره دلم تنگ می شه ها

فدایت

وای نگو!
بوس

ممول یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:56 ب.ظ http://JUST-4-LOVE.BLOGFA.COM

سلام خانومییییییییی
نیومدی
ولی من به یادتم همیشه
چشم ودلتون روشن
عاشقونه هات پایدار

شیوا چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ق.ظ http://nafas6469.blogfa.com

عزیزمی زهراممممممممم
مرسی که اومدی پیشم گلم
برات بهترین ها رو از خدا میخوام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد