باران عشق

!...روز و شب باران ِ عشق می بارد این حوالی

باران عشق

!...روز و شب باران ِ عشق می بارد این حوالی

شب یلدای بی تو یعنی یک دقیقه بیشتر تنها بودن....همین....

مثلاً یک دقیقه بیشتر یا یک دقیقه کمتر! 

چه فرقی می کند؟! 

مهم این است که من بدون تو یلدا ندارم!  

 

 

منتظرم تا بیایی.... 

آخ که چقدر نقشه دارم برای آن شب...

آن شب که برای من و تو یلداست... 

حتی اگر چند دقیقه کوتاهتر... 

گفتم که....چه فرقی می کند؟! 

مهم این است که تو هستی....من هستم... 

حافظ، انار، هندوانه ای که شیرینی اش در برابر شیرینی لب های تو هیچ است و ... 

همه ی اینها را مهیا خواهم کرد... 

آن وقت می شود شب یلدای من و تو... 

چه فرقی می کند تاریخ و روزش... 

تو در تقویم دل منی... 

لحظه های من با تیک تاک عاشقی مان جلو می رود... 

گفتم که چه فرقی می کند برای دلهای عاشق..؟! 

 

پ.ن۱:فصل روییدنت مبارک!
این را ببین + 

(یادش بخیر پارسال درستش کرده بودم!)  

 

پ.ن۲:گل قشنگ من، از وقتی رفته ای گلهای پشت در خانه بهانه ات را می گیرند! 

همان گلهای زیبایی که ماهگرد ازدواجمان برایم گرفتی و مرا تا اوج شادی بردی! 

دلشان تنگ ِ توست...باور کن... +

 

پ.ن۳:پُست ِ شب یلدای پارسال...

دوستش دارم....بخوان... 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
نام آشنای تو.... جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:58 ق.ظ

دیگر نه شعر حال مرا می فهمد نه باران پاییز....
تنها دل خوش کرده ام به سوز آتشین و پر مهر دی!...
شمعدانی کوچک دلت این روزها بیشتر از آب و خاک
نیازمندت شده...
با دل نوشته های سراسر احساست پاییزیم کن بانو....
همیشه از نگاه تو با تو عبور می کنم
از اینکه عاشق توام حس غرور می کنم
دوباره با سلام تو تازه تازه می شوم
با نفس ساده تو غرق ترانه می شوم
با تو ستاره می شوم, با تو ستاره می شوم
با تو ستاره می شوم ,با تو ستاره می شوم....

امروز توی خیابان راه میرفتم و هوای سرد دی ماه را نفس می کشیدم و دست خودم نبود آنقدر در یادت غرق بودم که یکهو گفتم عاشقتم!!! خیلی عاشقتم! و بعد نفس عمیقی کشیدم و رو به آسمان خدا رو شکر کردم!
خیلی عاشقتم....خیلی خیلی....
دلم خیلی واسه لپای نرم و پنبه ایت تنگه که ماچ محکم بکنمشون!
دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم!

ابراهیم جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ب.ظ http://http:/WWW.ZAHRAVAEBRAHIM.BLOGFA.COM

سلام خواهر بزرگوارم.خوبی؟خانواده خوبن؟
بهمون سر میزنی؟ممنون میشیم.

شیوا شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ق.ظ http://nafas6469.blogfa.com

سلام نازم ...اره واقعا چه فرقی میکنه زهرا برای دلهای عاشق ...دوس داشتم این جمله تو ...
زهرا باورت میشه منم عاشق پست یلدای پارسالت هستم ؟ خیلی قشنگ بود...
برات بهترین ها رو میخوام عزیزدلم..

قربون مهربونیات عزیزم

آبی تر از آسمان شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ http://www.manaztoporam71.blogfa.com

آخ چ گلای قشنگی
اگه بخواین برا هر ماهگردی گل بگیرید ، ورشکست می شیدا !
خیلی دوست دارما

عزیزمممم
به قشنگی گل روی شما نیست که آخه!
من بیشتررررررر

آبی تر از آسمان یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ

راستی پاورپوینتتم دیدم ُ خیلی جالب بود ... ذهن خلاقی داری خانوم

فدایت

مااااااااااااااااااااااااااااچ

زهرا دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ب.ظ http://az-be.persianblog.ir

آقا اومدن ایشالله؟

بلی عزیزکم

Ati پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ق.ظ http://ati2005.blogfa.com/

امیدوارم حرفاییی که واست فرستاده بودم رو خونده باشی عزیزم ولی نیستی خیلی وقته گویا برات آرامش و شادی آرزو دارم :) بهم سر بزنی خوشحال میشم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد