باران عشق

!...روز و شب باران ِ عشق می بارد این حوالی

باران عشق

!...روز و شب باران ِ عشق می بارد این حوالی

چه زود گذشت...خدا به همراهت عزیزترینم...

 

 

وقتی می روی 
تمام چیزهای ِ عادی
یادگاری می شوند
حساس می شوند
ترک برمی دارند
بر مبل نمی شود نشست
که تو آنجا نشسته بودی
هوا را نمی شود نفس کشید
که عطر تو آنجا بوده است
وقتی نیستی
همه چیز
تو را یادآوری می کند
تو را و نبودنت را

 

 

  * برخی از جمله هایی که این روزهای دوری از تو در خانه با صدای بلند میگویم:

)جلوی آینه دستشویی) : الهی من قربون مسواکت بشم!

)در رختخواب) : الهی من قربون بالشت بشم که عطرتو رو میده!

)در اتاق در حال تا کردن لباس ها) : آخ الهی قربون این تیشرت قرمزت بشم من

(در آن یکی اتاق و دیدن جانمازت روی پاتختی): الهی من فدای جانمازت... 

.... 

و خلاصه راه میروم در خانه و قربان صدقه ات میروم

  

پ.ن:گفتنی زیاد دارم!
از روزهای زیبایی که بیشتر به رویا شبیه بودند تا واقعیت...از تو....از احساسم... 

از فردا زود زود می نویسم! هر چند کوتاه اما عاشقانه و از دل می نویسم.

نظرات 5 + ارسال نظر
Sina چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ق.ظ

موسیقی وبلاگتون خیلی قشنگه ... من باهاش کلی خاطره دارم ...

امیدوارم به همه آرزوهای قشنگی که دارین برسین....

من رفتم ... برای همیشه ...

شیوا پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ http://nafas6469.blogfa.com

عزیزدلم زهرام ...می تونم بفهمم چه حسی داری و چه لحظاتی رو در کنار همسری سپری کردی ...
اما خب دیگه ...تا چشم بهم بذاری و همینطور با حس بودنش زندگی کنی دوباره همسری میاااااااااد
اون وقته که دوباره پر از حسای خوب میشی
الهی این زمانا برات زود سپری بشه عزیزم.
لحظاتت اروم...

فدای تو و حرفای قشنگت...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ

بنویس نازنین ... بنویس مهربانی هایت را ...



شعرت خیلی ناز بود ... اصن تو چرا عروس شدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منم مییییییییییییییییخخخخخخخخخخخوووووووووواااااااامم

خب تو هم عروس میشی دیگه!
بوووووووووس

آبی تر از آسمان پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ http://www.manaztoporam71.blogfa.com

اسمم یادم رفت !

فنچ بانو پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ب.ظ

چقدر شبیه من... چقدر همدردیم... انگار من نوشتم این پستو اصلا
خدا گلهای در غربتمون رو در پناه خودش حفظ کنه

ای جاااااااااااااان
الهی آمـــــــــــــین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد