باران عشق

!...روز و شب باران ِ عشق می بارد این حوالی

باران عشق

!...روز و شب باران ِ عشق می بارد این حوالی

با تو من با بهار می رویم...

می دانم که می آیی... 

می دانم که دلم اشتباه نمی کند... 

می دانم که سال بدون تو تحویل نمی شود... 

می دانم که هفت سین مان بدون سایه سار حضورت یک سین کم دارد... 

می دانم که سبزه بدون تو سبز نمی شود... 

ماهی ها بدون تو، توی تنگ ورجه وورجه نمیکنند... 

سمنو، حتی سمنوی امامزاده صالح هم بدون تو شیرین نیست... 

سیب ها سرخ نیستند دور از سرخی لبهایت... 

آینه عقدمان مگر می شود خالی از چهره ی ماهت باشد؟ 

نه... می دانم...می دانم که می آیی... 

حالا تو بگو...دیگران بگویند که احتمال آمدنت ۲۹ ام کم است و ۵ ام خواهی آمد، 

اما دلم می گوید که می آیی... 

می آیی و اولین ثانیه تحویل سال چشمان توست که می بینم... 

لبخند توست...آغوش توست...خنده ی توست...  

تویی...من...خانه ی عشقمان...سفره ی هفت سین آبی فیروزه ای مان... 

یک سال نو که انتظار من و تو را می کشد برای یک عالمه عاشقانه ی ناب و خیال انگیز... 

می دانم که می آیی و دل توی دلم نیست عزیز دلم...    

 

 عکس نوشت:هم حسم شبیه این خانوم کوچولوست هم رنگ موهایم! به اضافه لپ هایم!  

 

 

پ.ن:هوا عجیب بهاری شده این روزا...باد بهاری که می وزد عطر روزهای عاشقی مان را به همراه دارد...پر از ذوقم...پر از انرژی...تازه شده ام مثل طبیعت...به قول دکتر شریعتی: با تو من با بهار می رویم!

نظرات 14 + ارسال نظر
شیوا شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ق.ظ

چه عجب خانومی ....

شرمنده گلم خیلی درگیر بودم.سال پدر شوهرم بود رفته بودیم شمال.

شیوا شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ

فدای تو بشم عزیزدلم ... الهی که حالت خوب باشه ... این دومین عیدی هست که حتی تو یه سرزمینم کنارهم نیستیم چه برسه به اینکه کنار هم سر سفره هفت سین باشه ...اما میگذره دیگه ... چه میشه کرد
از خدا برات بهترین ها رو میخوام عزیزدلم ...

ولی من مطمئنم عید سال دیگه حسابی پیش همین و اولین ماچ بعد از سال تحویل رو از آقاییتون دریافت می کنید!
فدای تو بشم شاد باش.بوووووووووس

الوچه شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ب.ظ http://www.entezare90.blogfa.com

عزیزم ایشالا که حتما اقاییت سال تحویل کنارته و یه دنیا عاشقونه میسازین با هم
ووی الهی فدای تو با اون موهای خوشکلت و ایضا لپای تپلت....من که هر چی میخورم انگار نه انگار ، یه گرم هم نه به اندام اضافه میشه و نه به صورت
زهرایی همسری من چن قراردادی هست عیدا 20 روز تعطیلی دارن یعنی اگر خدا بخواد از 25 اسفند تا 15 فرودین پیشمه و .......
زهرا دیگه اینقده غیبت نداشته باش خو دلمون تنگ میشه

عزیزممممممم کاش من جای تو بودم اگه بدونی الان سه روزه چیزی نخوردم که یه ذره شکمه بره تو تا عید!(خالی بستم نهارا رو خوردم!) بعد از عید هم باشگاه میخوام برم دعا کن لاغر شم!
خدا رو شکر آلوچه جونی پس حسابی کنار همین الهی که بهتون حسابی خوش بگذره وای انقده دلم شیراز میخواد...جای ما رو هم خالی کن!
چشم.قول. دیگه زود زود میام! بوس

الوچه شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:04 ب.ظ http://www.entezare90.blogfa.com

منم میواستم برای عید موهامو این رنگی بذارم اما بخاطر زخمای سرم ( تو امتحانا از استرس پوست سرمو داغون کردم) باید تا تابستون صبر کنم

وای آلو منم خیلی سختی کشیدم! با اینکه یه هفته قبلش حموم نرفته بودم بازم سرم سوخت! تا یه هفته بعدش سرم درد میکرد ولی بعدش خوب شد.باید خیلی طاقت داشته باشی من که تو آرایشگاه غش کردم حالمم به هم خورد همه فکر کردن نی نی تو شیکممه!!!

اسما شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ب.ظ http://for-amir.blogfa.com/

عزیزمممممممممممم که شبیه این خانوم کوچولو شدی ، موهاتم اگه این رنگی شده خیلی بهت میاد ، لپ هاتم که موافقم

اینجا اصلا بهاری نشده ها... الان بخاری رو بغل کردم از سرما

دلم واست یه دنیا تنگ شده بود

قربونت برم عمه اسمای ناز و مهربون نه اینجوری قبول نیست باید بیای خونمون ببینی بهم میاد یا نه!
راست میگی؟ اینجا که دو سه روزه خیلی توپه هوا
بوووووووووووووس یه عالمه واسه اسمای نازم:*

نگار... شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ب.ظ http://dance-of-life.blogfa.com

به به...در وا شد و گل اووووومد!
خوبی خانووووم ...ای وای از این بلاتکلیفی که دقیقا منم الان درگیرشم ۲۵ اسفند !۵ فروردین ! یا هیچ کدااااام
واااای حیفه سال اول تو خون خودتون نباشین ..ایشالا که اجازه میدن که بیان...آدما و کلا شرایط نزدیکای عید انعطاف پذیریشون کلی بالا میره! امیدوارباش که بهشون ok بدن زهرایی...
راستی اون آدرسو ببین اون گوشه بالا!

قربونت برم عزیزم ایشالا که ۲۵ ام بیان و پیش هم باشین و بسی خوش بگذره بهتون.الهی آمین
وااااااااای خدای من!!!!
نگااااااااااریییییییییی بالاخره نوشتی؟!!! انقده ذوق دارم که نگو! الان میام میخونم

سارا شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ب.ظ http://kihttp://eshghman09.blogfa.com/

سلام آبجی خوبی بسلامتی بچه تو راه دارین

نه عزیزم

لیلا یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ق.ظ

تو همانی که دلم لک زده لبخندش را

او که هرگز نتوان یافت همانندش را

منم آن شاعر دلخون که فقط خرج تو کرد

غزل و عاطفه و روح هنرمندش را

از رقیبان کمین کرده عقب می ماند

هر که تبلیغ کند خوبی ِ دلبندش را

مثل آن خواب بعید است ببیند دیگر

هر که تعریف کند خواب خوشایندش را



.....

همین طوری انرژی + بفرستی درست میشه

چقدر قشنگ بود لیلایی
مرسی ایشالا

ماهی یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:01 ب.ظ

به به خدارو شکر که مینویسی.دلم برات تنگ شده بود بانو.
چند روز پیش پارک ساعی بودم و کلی به یادت

مرسی مهربونم دل منم تنگ بود برات
مرسی که یادمی عزیز دلم

آلوچه دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ق.ظ

زهرام اینقد با تصوراتم تفاوت داشتی که الان هنگ کردم
هزار ماشالا به تو و آیتت که اینقد به هم میاین و اینقد ناز شدی عروسک نازم
وای زهرام خیلی ذوق کردم از دیدنت گلم

قربونت برم آلوچه جونم چشمای قشنگ و ناز تو منو خوب می بینه
منم تو فضام از ذوق دیدنت آخه عین عروسکا شده بودی
مااااااااااااااااااااااااااااااااچ

آلوچه دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ق.ظ

زهرام بخدا 6 ماه بود که فکر میکردم عروس خیلی خیلی نازی شده بودم و خودشیفته تر شده بودم ولی الان که دیدمت شرمنده شدم که چقدر خود بزرگ بین بودم..... خیلی خیلی خوش سلیقه و نازی عروسکم.
فتبارک الله احسن الخالقین

عزیزمممممم درست فکر میکردی بخدا شبیه باربی شده بودی ولی از اون خیلی خیلی خوشگلتر یعنی آرزومه مثه خودت خوش اندام بشم باربی من
هزار ماشاءالله لا حول و لا قوه الا بالله فوت کنم به عکست چشمت نزنم به نظر منم خوشگلترین عروسی هستی که دیده بودم

نام آشنای تو... دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:25 ب.ظ

به خاطرت تو این قفس
من زنده ام همینو بس...

به خاطر تو این نفس
هنوز کمی تو سینه هست...

طاقت بیار خورشید من
به خاطر یکی شدن...

فاصله معنا نداره
من و تو یک جونیم و تن...

قربونت برم نام آشنای من
دلم میخواد برام بخونی با صدای قشنگت نفسم

شیر کوچولو دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:27 ب.ظ

ای جاانم پس خیلی موهایت خوش رنگ شده عزیزم. راستی پیشاپیش سال نو رو بهت تبریک میگم. ایشالا سال خوبی در کنار هم داشته باشین گلم. آخه میترسم باز غیب شیا.

عزیزممممممم مرسی منم تبریک میگم بهت.نه قول میدم دیگه غیب نشم!

آبی تر از آسمان سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.manaztoporam71.blogfa.com

انشاالله تشریف میارن و اولین سال تحویل رو تو خونه خودتون و کنار هم خواهید داشت ...

زهرا جونییییییییییییییییییییی ، خیلی دعام کنیا

راستی با این توصیفات خیلی خوشگل شدیا ، خوش ب حال نام آشنای تو

خوشگل خانوم دلم برات تنگ شده ، از عروسیت به بعد ندیدمت

الهی آمین عزیزم.
خوبی فائزه جونم؟ خیلی دلم برات تنگه.
قربونت برم تو که آبجی کوچولوی منی باید بهم سر بزنی دیگه
هر وقت اومدی این ورا بگو بیام دم مترو دنبالت با هم بیایم خونه.منتظرتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد