باران عشق

!...روز و شب باران ِ عشق می بارد این حوالی

باران عشق

!...روز و شب باران ِ عشق می بارد این حوالی

باران عشق و یک عاشق بیقرار...

خدای من چه خاکی گرفته اینجا! 

چه دلتنگم برای نوشتن... 

انگشتانم چه بی قرارند... 

حروف را اشتباه و درهم می نویسم از هیجان و پاک می کنم و دوباره می نویسم...

دو ماه ننوشتن کم نیست آن هم برای من!

حتی دستم به قلم و کاغذ هم نرفته این مدت...!

فکرش را بکن چه لبریزم...چه لبریز...

لبریز از حرف...لبریز از ناگفته های گفتنی و نگفتنی...لبریز از حسم...خدایا چه می گویم؟!

دستانم را بگیر...بگذار کمی آرام شوم و شمرده شمرده بگویم...

بگذار چشمانم را ببندم و فقط به تو فکر کنم...

به این مدتی که هزار هزار بار بیشتر عاشقم کردی،

آنقدر که هربار فکر میکنم اینجا که ایستاده ام دیگر نهایت عاشقی است،

اما تو باز دستم را می گیری و با خود به اوج می بری...

به اوج وصف نشدنی عاشقی..

عجیب عاشقم کرده ای....عجیب....  

قلبم تند تند می زند... 

رویایی یا واقعیت...؟ هنوز بعد از سه سال نفهمیده ام! 

نخند! اینها که مهم نیست... 

مهم این حسی است که قلمبه شده توی قلبم! 

و زهرای تو که می خواهد بنویسد... 

دوباره از نو...اما بیشتر... 

آخر راستش را بخواهی باران عشقمان این روزها شدیدتر شده! 

 

خیس ِ بارانم... 

خیس ِ باران ِ عشق... 

زود می آیم می نویسم... 

می آیم و با این باران زلال، غبار از این خانه می شوبم...

نظرات 11 + ارسال نظر
شیوا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ

خوشحالم که برگشتی اونم عاشقتر از قبل ....
الهی لحظاتت قشنگ باشن...

فدای تو مرسییییییی

ماهی دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ب.ظ

زهرا جون کنکور چطور بود؟واسه ما که خیلی سخت بود

واسه ما هم خیلیییییییییی سخت بود ایشالا سال دیگه

الوچه سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ http://www.entezare90.blogfa.com

با اینکه خیلی دیر اومدی اما خوشحالم که عاشقتر از روز قبل اومدی......
بیا زود بنویس از تولد عشقت و از روزایی که داشتی

قربونت برم آلوچه ی ماه من چشم حتماً

آبی تر از آسمان سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ب.ظ

زود بیا

چشم نازنینم خوشگل من

مه آسا پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام زهرای عزیزم
سلام بانوی عاشق
من همون مه آسا هستم که وبلاگ " هیس این یه رازه" رو ساخته بودم
اومدم بگم میخونمت
از فروردین یه وب ساختمو به دلایلی رمزدار می نویسم
من و عشقم هنوز با همیم
خدا رو شکر خدا با ماست
1 سال گذشت ! انگار همین دیروز بود که برای اولین بار وبلاگتو خوندمو عاشق نوشته هات شدم
عاشقانه هاتون پایدار عزیزم

وای عزیزم خیلی خوشحالم که دوباره می نویسی!
باورت میشه همه ی نوشته های پارسالتو یادمه تقریباً؟!
ایشالا که بزودی به هم برسید و تا ابد عاشق هم باشید و در کنار هم

مه آسا پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ب.ظ http://komakekhoda.blogfa.com/

بانو دعا یادت نره

رو چشمم

جزتوتمومه دنیا ژر سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ

جون دلمممممممممم...زهرام کاش هی چ وقت قلم قشنگت زمین نمونه اینهمه عشق حیفه نوشته نشدن.. عزیز دلم الهی خیلی خیلی تا ابد عاشقیتون طول بکشه و یه ثانیه هم کم نشه ازت

جووووووونم پری مهربونم عاشقتم بووووووووووووووس

نگار... پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ب.ظ

به به زهرا خانووووووووووووووووم!چه عجباااا....غیبت کبری به پایان رسیذ ایشالا!؟
البته از اون موقع که تین پستو گذاشتی تا الان ، خودش یه غیبت صغای استااااا
...بیا عزیزدلم دلمون برات تنگولیده شدییییییید....

میگمااااااا نه که از فرط کدبانوگری اینقدر کم پیدا شدی زهرایی!!!؟(نگاردر حال تصور یک عدد زهرا مشغول به تهیه و تولید انواع ترشی جات! مرباجات !شورجات!مارمالادجات!!!!)

نگار... پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ب.ظ

به به زهرا خانووووووووووووووووم!چه عجباااا....غیبت کبری به پایان رسیذ ایشالا!؟
البته از اون موقع که تین پستو گذاشتی تا الان ، خودش یه غیبت صغای استااااا
...بیا عزیزدلم دلمون برات تنگولیده شدییییییید....

میگمااااااا نه که از فرط کدبانوگری اینقدر کم پیدا شدی زهرایی!!!؟(نگاردر حال تصور یک عدد زهرا مشغول به تهیه و تولید انواع ترشی جات! مرباجات !شورجات!مارمالادجات!!!!)

عزییییییییییییییییزم
آره نمیدونم چرا دائم در حال غیبت کبری و صغری و اینام؟!!
فدات بشم نگارم منم دلم برات تنگه پیش ما بیا خانوم دکتر
ای جونم از دست تو نگاری! نه بابا بلد نیستم اینجور چیزا رو مامان خدا خیرش بده به ما میده!

اسما یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ب.ظ http://www.for-amir.blogfa.com

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت ، شاید از جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد ...

نجد شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ق.ظ http://www.najde.blogfa.com

سلام عالی بود خواستی به منم سربزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد