باران عشق

!...روز و شب باران ِ عشق می بارد این حوالی

باران عشق

!...روز و شب باران ِ عشق می بارد این حوالی

کارتونی ِ ما!

یک کمی بخند! 

رفتم اینجا و کارتونی خودم و خودت را درست کردم! 

ببین چقدر شبیهت شده! 

از دیروز تا حالا مدام نگاهش میکنم لحظه های دلتنگی! چشمان عسلی اش با چشمان تو مو نمی زند! 

برای من هم حالت لپ هایم را اگر داشت میشد خود ِ خودم!
آخر این خارجکی ها که لپ کلوچه ای ندارند به قول شما! :)))) 

این هم کارتونی ِ ما: 

پ.ن1:رنگ موهایم چند درجه روشن تر است اما نداشت!

پ.ن2:میدانم تازگی ها عینک گرفته ای و زیاد هم نمیزنی اما دیدم اینطوری با مزه تری اصلا" من همه جوری دوستت دارم!

پ.ن3:آخ که چقدر دوستت دارم راستی اینها را چاپ کنیم در آلبوم عروسیمان!؟!؟  

 

بعداً نوشت:از آنجایی که نیشم همیشه باز است آواتار قبلی را کمی تغییر دادم! بلی! ۹۹٪ این شکلی ام!

نظرات 24 + ارسال نظر
نگار... دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:55 ب.ظ

آخیییییییی...چه باحاااااله...
چه آقای مظلوم و مهربونی
زهراااا واقعا انقدر ملوس و خوردنی هستی ؟؟نازی
موهای خودت از این چند درجه روشن تره!؟!
پس کلی اروپایی هم هستی
آی جان پس از این به بعد صدات کنم :
(زهرا لپ کلوچه ای)

عزیزمممم! آره می بینی چقدر مهربونه عاشق اون نگاه مهربونشم
عزیز دلم ملوسی از خودته! تازه من با نمک ترم چون همش نیشم بازه اما اینجا نداشت!
موهام خرمایی روشن بود که دیگه در یک اقدام همسرپسندانه رفتم عسلیش کردم قشنگه بهم میاد!(آیکن زهرایی که داره خودشو تحویل میگیره!)
قربونت برم نگار مهربون و نازم.بوس برات:****

نگار... دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ب.ظ

یوهووووووو من کشته این اقدامات همسر پسندانمونم!!!آره والا ماها که چند روزی بیشتر برا خودنمایی نداریم باید سنگ تموم بذاریم...(یک نگار شوهر ذلیل)
جالبه همه این همسران علاقه عجیب غریبی به عسلی دارن..
مبارکت باشه زهرای نازم

قربون نگار شوهر ذلیلم برم من بلی بلی تازه ثواب هم دارد!
عسلی قشنگه دیگه شاید چون خودمون مثه عسل شیرینیم اینام عسلی دوست دارن(نوشابه رو بگیر نگار جون باز کردم با هم بخوریم بــــــهله!)
فدای تو بشم من

جزتوتمومه دنیا پر دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:02 ب.ظ

واییییییییییی زهراااااااااااام این خیلی قشنگ و جالبه.. عزیزممممممم .
زهرا در مورد سوالت باید بگن چرا خانومی. منم ادمم. منم دلتنگ میشم.. هر بار وقت رفتنش گریه میکنم و حال جفتمونو بد میکنم.. خیلی وقتا پشت تلفن غر میزنم و بد میشم اما وقتی بهم میفهمونه همه اینا برا زندگیمونه خودم از خودمون شرمنده میشم. میدونی زهرا این حالتهای ما خیلی شبیه همه.. منم اینبار به عسلی گفتم مثلا ازدواج کردم.. اگه مجرد بودم ایردای نداشت ننبودنت.. اما خب دوباره خودم پشیمون میشم.. ما خودمون خواستیم و هنوزم میخوایم زهرا مگه نه/؟ ما چاره ای جز صبوری نداریم عوضش همون وقتایی که پیشمونن همه ی سعیشون به خوشی ماست مگه نه؟ منم خیلی جاها کمبود حس میکنم اما مار خداست و مصلحت اون ما هم راضیم به رضاش .. عزیزمی.. تو ماه و گلی.. خیلی خیلی خیلی بهتر از من و هر کس دیگه ای.. دوستت دارم زیاده زیاده زیاااااااد

الهی فدات بشم پری...
سنگ صبور منی تو صبور بانوی من!
آخ که آرزومه به خوبی و ماهی تو بشم...
تو کامنتای پست قبلی با نگار کلی ذکر خیرت بود عزیز دلم.ماه من
دوستت دارم یه عالمه بیشتر از همه ی دوستام دوست مجازی و مهربون و عاشق من

site01 دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:18 ب.ظ http://www.site01.tox.ir

۹۸۶۵۱۶۰۵۴۱بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.tox.ir

بانو اٍس دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:33 ب.ظ http://suskesiyah-kharmagas.blogfa.com

آخییی چقدر نازی تو چه همسری مهربونیییییییی
کاش عکس خودتونم دیده بودم

مرسی عزیز دلم...نازی و مهربونی از خودته.
شاید گذاشتم البته محجبه! میدونی که ما حاج خانومیم! بــــهله! :دی

با یک تیر دو نشان بزنید آمار وبلاگ + دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ب.ظ http://www.kasbedaraamad.blogfa.com

<script type='text/javascript' src='http://www.niyazkade.com/pg/niyazmandi.aspx?uid=33'></script>

جوجو دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:01 ب.ظ http://royayeparvaz1925.blogfa.com/

الهیییییییییییی چقدر نازی عزیزممممم
آقاتون هم که خیلی مهربووون ساختی ...

مرسی عزیزم
آقامونو خدا مهربون ساخته الهی قربونش بشم

لیلی و مجنون دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:15 ب.ظ http://shmd.blogfa.com

آخی چقد نازی

مرسی ولی نه به نازی شما

زهرای تو دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ http://loverain.blogsky.com/

اقایی کجایی؟
اینا رو دیدی؟
دیدی چقدر شبیهمونند؟!
دوستت دارم همه دنیای زهرا

ماهی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ

واااییییییییی چه دقه ناسه!
منم دلست کلدم ولی دانلود نمیچه!

عزیزم:*
چرا آخه؟ یه ایمیل میاد برات روی اون لینکه باید کلیک کنی بعد دانلود کنی دیگه!

بانو اٍس دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ

زهراااا خندیدی خیلی بهتر شده پس چرا من نتونستم به لبم رژ بزنم قهرمم :((

آره بهتر شد اون قبلیه عین این دختر لوسا شده بودم!
اون پایین میکاپ داره دیگه همون که عکس رژ داره برو یه ذره به خودت برس مادر! تازه سایه و رژ گونه هم داره! بـــــــهله!

ماهی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ب.ظ

شد!مرسی

جزتوتمومه دنیا پر دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ

زهرا من که گذاشتم برات ماهم.. نیومده؟؟

نه پری جونم...همینجا بذار من تایید نمیکنم.

جزتوتمومه دنیا پر دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ

وای زهرام. اومدم بگم بی نهایت خوشحالم برات برای هفته ی بعد.. این فوق العادست عزیزم. راستی میدونی/؟ بزار یه چیزی دم گوشت بگم . الان که انقدر دلتنگ شدی و داغ منتظر روزای بینهایت قشنگی میتونی باشی.. اینبار عاشقونه هاتون صد در صد فرق میکنه.. چون دلاتون بیتابتره.. من مطمئنم روزای رویایی ای پیش روتونه

قربون حرفای در گوشیت برم پری جونم...
آره ایشالا همینطوره عزیزم...من که دارم لحظه شماری میکنم برای اون روزا...
الهی من فدای تو مهربونم

somy سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ http://s-orkydeh.blogfa.com

سلام عزیزم. مثلا قرار بود دیگه نیام..اما نتونستم عزیزم چه عسک خوشملی دارین..ایشالاه همیشه همین طور خندون وشاد ببینمت کاش میشد عکس واقیتون رو هم دید..
دوسمت دالم

برا چی نیای؟ قدمت سر چشم.
مرسی عزیزم همینطور شما

رویای آبی سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ق.ظ http://deltangihaye-natamam.blogfa.com/

با خوندن کامنتت اشکام سرازیر شد زهرای مهربونم.
همیشه نوشته هات بهم آرامش می ده.

فوت عمه عزیزتو تسلیت می گم خانومی. انشاءا... روحشون قرین آرامش باشه و خدا بهتون صبر بده.

وااااای، عکساتون خیلی ناز شده عزیزم . همش دوست دارم نگات کنم. الهی فدای خنده خوشگلت بشم

منم عکسامونو درست کردم ولی اصلا شبیه آقائیم نشد . یعنی حالت موها و لباشو نداشت

من برات دعا می کنم عزیز دلم. برای موفقیتت تو درسات و برای جاودانه موندن عشق مقدستون.

خوشحال می شم تو هم با قلب پاکت واسمون دعا کنی مهربونم.

خیلی خاطرت برام عزیزه زهرا جوووونم

قربونت برم رویای آبی و آرام من...منتظر بهترین روزای زندگیت باش عزیزم...
ممنونم از این همه لطفت عزیز دلم...
موفقیت و خوشبختیت آرزومه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ

وای چخده نازه .... البته خودت خیلی خیلی خیلی ناززززززززززززززززتری...
با اینکه فقط یه بار دیدمت ولی تو جزو سه تا دوستای بهترینمی که هفت ساله باهاشون دوستم (ببین تو چی بودی که با یک بار دیدنت عاشقت شدم ... این آقا آیت حق داره اینخده حاج خانومشو دوس داشته باشه )
ب هر حال خیلی دوست می دارم

راستی شما چرا اس ام اس جواب نمیدی ؟

ای جانم فائزه ی ناز و خوشگل من تو هم از بهترین و عزیز ترینای منی دوست کوشولوی من
وای ببخشید بخدا من خیلی تو جواب دادن اس ام اس کُندم! میگم میدم دو دقیقه دیگه بعد یادم میره...شرمنده بخدا
تو گل نازمی فدای تو بشم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ

فک کنم اسممو یادم رفت بزنم ... خودت زحمتشو بکش
آبی تر از آسمان

از آسمون هم آبی تری فائزه ی من

آبی تر از آسمان سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.manaztoporam71.blogfa.com

آپم

leyli o majnun سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ب.ظ http://shmd.blogfa.com

che roghi ham zafe sheytun :D engar manan bayad mese hamishe dandunamo bezaram birun !:D

بلی بانو همیشه خندان باشید!

الی پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ب.ظ

آقامهربون خانم ناز .....زهراجان خیلی خوشگله کارتونتون ،مطمئنم تصویرواقعیتون خیلی خیلی بهتره ...
خداروشکرمیکنم من عاشق این همه عشقم ...
خداآیت مهربون وبرازهرای خانوم نگه داره...

وای مرسی عزیز دلم
محبت داری مهربونم

آوا دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ق.ظ http://www.love-sound-88.blogda.com

سلام زهرا جان
خوبی ؟ خوشگلی خانومی

مرسی

پرنده خانوم چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ق.ظ

دلم برای عشق بی ریای اینجا تنگ شده بود

:*
خوبی زهرا خانومی؟

عسیسم کامنتت تاییدیه؟

الهی من فدای تو.منم دلم تنگیده برات عروس خانوم

شیر کوچولو دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ب.ظ

ای جااانم چه عکس کارتونی خوشملی درست کردی عزیزم

مرسی دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد