باران عشق

!...روز و شب باران ِ عشق می بارد این حوالی

باران عشق

!...روز و شب باران ِ عشق می بارد این حوالی

برای مهربون ترین عمه ی دنیا که تا ابد عاشقشم!

کامنتای پست قبل رو که میخونم دلم میریزه...

اینکه تو شادیم شریک بودین از بهتر شدن حال عمه... 

می دونید... 

عمه ام شفاشُ  گرفت و رفت پیش خدا... 

چقدر برام سخته هضم این کلمات بعد از 5 روز سیل بی امان ِ اشک... 

دعایش کنید... 

 

پ.ن:حضورت از دیشب آرامشی بود برای دل زهرا... 

کاش می شد ذره ای از خوبی هایت را بنویسم...کاش...

نظرات 16 + ارسال نظر
somy شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ http://s-orkydeh.blogfa.com

واای این همه نوشتم رفت..دوباره تا جایی که یادم مینویسم. وقتی خوندم تنم لرزید..تسلیت میگم عزیزم .نمیدونم حسم رو چطور بنویسم ..من شرمندتم گلم .شرمنده که نشد اون وطری که باید ..دیگه وبت نمیام یا اگه بیام کامنتی نمیزارم اینجا چون دیگه نمیخوام بیشتر از این شرمندت بشم وبا دیدن اسم من طوری بشی که...من مقصرم میدونم .نباید اون جور خوخواهی میکردم ولی به خدا
نمیدونم این چه اشوبی بود که این چند روز درست بعد از پست معجزه وگذاشتن کامنتم برات تا الان توی دلم بود..نمیدونم چطور حسم رو بگم ..بخدا اون زمان که تو کمابودن دلم روشن بود اصلا یه لحظه هم اون اشوب رو نداشتم برای همین مطمئن بودم حالش خوب میشه وبرات اونجا ننوشتم وقتی هم که شفاش رو نوشتی شاد شدم ودیگه بهت گفتم دلم چی میگذشت اما نمیدونم درست روزبعدش به بعد چرا اشوب بودم ولی بازم دعا میکردم خوب بشه..همش تقصیر فکرا واشوب دل منه که ..مثل زندایی مرحومم شد هنوز یه سال از رفتنش نگذشته اما همین دل اشوبی توی خانوادمون بود قبل رفتنش..
میدونم عمه تون زن خوبیبود وشاید قسمتش بود با پاکی که به خاطر بیماری شد به سوی یار همیشگیش بره واز اونجا مطمئنم شاد براتون دعا میکنه .روحشون شاد..

سمیه ی من...
عزیز دل من...
عمه توی بهترین ماه رفت...
توی بهترین روز...ولادت کریم اهل بیت...
سمیه ی گلم...
دعاهای تو و دوستا همش براش نور شد و با خودش برد...
هنوزم ممنونم ازت و از همه که دعا میکردن...
مطمئنم خدا تمام دعاهامونو برای آرامش و شادی روحش ذخیره کرده...
مصلحت خدا این بود نازنینم....
بازم بیا اینجا گل من...
بیا سمیه نازم...چرا آخه میگی نمیای؟
ما باید تسلیم باشیم در برابر امر خدا....خدا خواست...خدا...

ماهی یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ق.ظ

خیلی شوک شدم اولش فکر کردم واقعا خوب شدن ولی...
تسلیت میگم زهرا جان
ایشالا روحشون قرین رحمت و آرامش باشه

ممنونم ماهی ناز و مهربونم...

شیوا یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ق.ظ http://nafas6469.blogfa.com

زهرای عزیزم تسلیت میگم گلم عمه ات انقدر خوب بوده که به قوله خودت دعاهای ما رو دسته جمعی برای آخرتش برد
خدا ایشالاه رحمتشون کنه گلم
هر شب می اومدم و بهت سر میزدم تا ببینم چیزی نوشتی یا کامنتا رو تایید کردی اما نبودی دلم می لرزید
اما ...
زبونم قاصره برای نوشتن
روحشون شاد.

قربونت برم...مرسی واسه دعاهات گلم بازم دعا کن...
خدا ایشالا عزیزانت رو برات حفظ کنه.فدای تو

لیلا یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 ق.ظ http://www.shahzadeyegolesorkh.blogfa.com


اومدم اینجا که بهت تسلیت بگم.
که بگم می فهمم غمتو.
که بگم ناراحت نباش و تحمل کن چون وقت خوبی رفت...
اما دیدم خودت همه چی رو نوشتی...

فقط یه چیز:
خدا بهتون صبر بده...به بچه هاش...

لیلای مهربون....لیلای دوستداشتنی....لیلای عزیزم...
ممون واسه دعای خوبت عزیز دلم....دعا کن نازنین...

شیر کوچولو یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ب.ظ

خدا بیامرزتشون عزیزم. خدا روحشون رو قرین آرامش کنه.

ممنون شیر کوچولوی دوستداشتنی...

آبی تر از آسمان یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ http://www.manaztoporam71.blogfa.com

تسلیت می گم نازم ...خدا بهتون صـــــــــــــــــبـــــــــــــر بده

ممنونم ماهم...

لاله یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ

... نفسم درنمیاد...

لاله...لاله....لاله....لاله....لاله...لاله....لاله...
میدونی با دیدن اسمت چه هق هقی چه گریه ای اومد سراغم؟
یاد اون روز بیمارستان افتادم که همه خوشحال بودیم از برگشتن عمه و من به همه گفتم از همه جای ایران دارن دعا میکنند تو یه سایتی یه عالمه آدم دارن دعا میکنن من میدونم دعای اونا بوده.........
لاله...لاله...لالـــــــــــــــه...
عمه رفت...ولی با خودش یه عالمه دعا برد....ممنونم ازت...ممنونم...بگو بازم دعا کنند بچه ها...بگو یه فاتحه یا حتی فقط یه صلوات واسش بفرستند...عمه ی جوونم...عمه ی خوشگلم که الان ۵ روزه صورت قشنگش روی خاکه و با اون همه خاطره رفت زیر خاک...رفت و خوب ماهی رفت اما دل همه رو سوزوند....
لاله جان...لاله ی من...دعا کن با دل پاکت براش...

لاله دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:28 ب.ظ

کاش خوب باشی . کاش بهتر باشی . کاش دعاهام بهت رسیده باشن . کاش ...

رسیده لاله...مگه میشه دعاهای فرشته ای مثل تو مستجاب نشه؟
ممنونتم نازنین...

الی دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ب.ظ http://www.mehdi-elham.blogfa.com

سلام زهرای گلم ،بخدانمی دونی چقدرخوشحال شدم وقتی خوندم که حال عمه خانوم خوبه یعنی یه جورایی امیدوارشدم براهمه ....متاسفیم ...شریک غمتیم خداصبرتون بده...روحش شاد

ممنونم الی نازنین...مصلحت خدا این بوده...ممنونم گلم...

نگار... دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ب.ظ

آخ زهرا جان تسلیت میگم عزیزم ...
روحشون قرین آرامش...خدا رحمتشون کنه..
چه قدر خوب که آقایی تو این شرایط کنارته زهرا...
هیچی نمیتونم بگم..

ممنونم نگار مهربونم...
خدا عزیزانتو برات حفظ کنه عزیز دلم...

حبه ی انگور دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام عزیزمتسلیت میگم نفسغم اخلت باشه خدا روحشو بیامرزه

ممنونم حبه ی من...دعا کن براش نازنین...

رامین سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:26 ب.ظ http://www.1pesare67ti.mihanblog.com

سلام بسیار زیبا بود من هم اندک آپی کردم خوشحال میشم با چشاتون نوازششون کنین

ن شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ

نگار... شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ

:*

بانو اٍس چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ق.ظ http://suskesiyah-kharmagas.blogfa.com

یخ کردم ...
روحشون شاد ...

مرسی نازم...

جزتوتمومه دنیا پز چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ب.ظ

متاسفم زهرام.. خیلی ناراحتم.. مطمئنم جای عمت با این همه خوبی تو بهترین جای اون دنیاس.. چه خوب که عزیزترینت کنارت بود زهرا..غم نبینین دیگه الهی

الهی من فدای تو...خدا عزیزاتو برات نگه داره نازم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد