باران عشق

!...روز و شب باران ِ عشق می بارد این حوالی

باران عشق

!...روز و شب باران ِ عشق می بارد این حوالی

هجدهمین قطره باران عشق

دلم تند تند میزند... 

همین الان تلفن را قطع کردیم... 

تلفنی که این روزها رویای عشق بازی هایمان را انتقال میدهد... 

قلبم تند تند میزند از تصور دوشنبه... 

دوشنبه ی خوبی که بعد از ۱۴ روز چشم انتظاری تو را به من میرساند... 

تا من، 

            زهرای بی حوصله ی این روزها، 

                                                      در آغوش تو جانی دوباره بگیرم! 

زهرایی که امتحان و درس و شب بیداری هایش، 

خسته تَرَش کرده این روزها و تنها تو را میخواهد و آغوش پر مهرت را...  

تو را که نمیدانم چه کار کرده ای با دلم که این چنین بی تاب و بی طاقتم برای دیدنت... 

برای بوئیدنت... 

بوسیدنت... 

در آغوش فشردنت... 

اصلاً برای غرق شدن در عمق نگاهت... 

برای همه چیزت... 

وای خدا چقدر بی تابم...چقدر..... 

دوشنبه ی من زودتر بیا!!!  

 

 

پ.ن۱:روزت مبارک عشق من! 

چقدر دیروز بخاطر داشتنت خدا را شکر گفتم... 

مرسی که مرد منی! مرسی که سایه ی سرمی! پشت و پناهمی! دلگرمی و امید و تکیه گاهمی! 

من تا خود ِ خدا خوشبختم بخاطر داشتن تو و با هر نفس از خدایمان ممنونم و سپاسگزار...  

الـهی شـــــــــــکرت! 

 

پ.ن۲:دلتنگی ات حتی در رنگ و روی چهره ام نیز مشهود است! 

هر که می بیندم می گوید آیتت نیست؟! 

و من با چشمانی غمگین و آهی بر لب میگویم نه! و آنها میگویند معلوم است! 

 

پ.ن۳:بیا که رنگ چشمانم را پر از شادی و عشق کنی! 

بیا که برای درس خواندنم هم به انرژی ِ حضورت و بوسه های انرژی بخشت نیاز دارم! 

اگر میخواهی نمره هایم خوب شود زودتر بیا!!! ؛)  

ساعت نگارش این پست:۱۲:۴۵ بامداد شنبه ۲۸ خرداد ۹۰  

نظرات 37 + ارسال نظر
اقاقی شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ http://robinia.persianblog.ir/

کاش منم یه روزی که خیلی زوده بیام خبر دیدارمون رو تو وبلاگم بنویسم
پایدار باشی

وای الـــــــــــــــــــــــــــــهی آمــــــــــــــــــــــین!
ایشالا به زودی میرسه اون روز اقاقی مهربونم

اقاقی شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:35 ب.ظ http://robinia.persianblog.ir/

خیلی وقت بود ننوشته بودیاااا
خدا رو شکر که داره میاد

نازمی

محراب شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ http://www.birag.blogsky.com

سلام بر بانوی اردیبهشت
سلام بر تو که پاکی و عظمت وجودت را نثار مهربان همسرت می کنی
به این نوشته های پر مهرت غبطه می خورم و خودم را غرق در احساس پاک و بی آلایشتان می کنم.خوشا به حال مردی که سر بر بالین فرشته ای چون تو می گذارد . خدا کند که قدر تو را بهتر از خودت بداند . از خدا می خواهم هر دویتان را برای هم نگه دارد
در پناه حق باشید
داداش محراب

شما خیلی لطف دارید!
امیدوارم شما هم در پناه خدا شاد و خوشبخت باشید

مهرگل شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:13 ب.ظ

ماهی یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ق.ظ

آبی تر از آسمان یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ق.ظ

چه عجب ... قدم رو تخم چشم ما گذاشتید ....

پساپس عیدت بر تو و همسرت مبارک

شاد باشی ...

تو رو خدا دعا کن ( واسه امتحانا )

فدای تو بشم من! خب ما هم درگیر امتحاناییم دیگه خانوم دکتر!
:* :* :*
ایشالا موفق باشی عزیز دلم

جزتوتمومه دنیا پر یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ب.ظ

کاملا میفهمم همه ی شوق و ذوقتو زهرام.. عزیز دلم زودی میاد و تو تو بغل عزیزت اروم میگیری.. نوش جوونتون همه ی لحظه هایی که فردا براتون درست میشه.. دوستت دارم بانو..

عسل بانوی من...عزیز دل من...
نمیدونی چند بار خوندم کامنتتو و هی ذوق کردم باهاش!
وای فردا خدا کنه زودتر بیاد!
قربون مهربونیات برم نازنین بانو

شیر کوچولو دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ق.ظ

امروز همون دوشنبه موعود است عزیزم.
ایشالا کنار هم بهترین لحظات دنیا رو داشته باشین.

مرسی عزیز دلم

آبی تر از آسمان دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ق.ظ

امروز میان ؟ ! خو ش ب حال ت عروس خانوم خوشگل ...
امروز اولین امتحانمو دادم ... ب خیر گذشت ُ‌ ب دعات احتیاج دارم فرشته
سلام برسونید

سلامت باشی فائزه ی مهربونم...
ایشالا همشو خوب بدی قربونت برم

جزتوتمومه دنیا پر دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ب.ظ

وای خدای منننننننن... چه حالی داری تو الان بانوی مهربونم.. زهرای عاشقم.. تا اسمون خوشحالم براتون و به یادتم تو این لحظه های نورانی..

الهی قربونت برم پری مهربونم...قربون اس ام اسات برم من
خیلی ماااااااااااااااهییییییییییی...خیلیییییییی :****

فنچ بانو دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:58 ب.ظ http://baghe-ma.blogsky.com

امروز 2شنبه ست... چشمت روشن بانو
ایشالله لحظه های عاشقانتون همیشگی:*

دلت روشن فنچ بانوی من مرسی نازم...ایشالا به همچنین شما:*

شیوا سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ http://nafas6469.blogfa.com

سلام زهرای عزیز
چقدر این انتظارا شیرین و خوشاینده
چقدر خوشحالم که یک نفر حوالی من انتظار عشقشو می کشه که ببینتش شاید بعد از یک یا دو ماه دوری
اما بیچاره من بیچاره دل من
که باید یکسال انتظار بکشه
لحظاتت آروم و شاد در کنار همسرت عزیزم.

شیوا جونم دو هفته بود که ندیده بودیم همو...ولی این دو هفته اندازه ی شش ماه برام طول کشید...
کی گفته بیچاره دلت؟ بیچاره اونیه که عاشق نیست!
عشق آدم تنش سالم باشه دلش شاد باشه حالا ۱۰۰۰ کیلومترم دور باشه....خدا بهشون سلامتی بده الهی!

الوچه سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ب.ظ http://www.entezare90.blogfa.com

الان که مینویسم فردا اومده و زهرای نازم تو بغل عجقش به آرامش رسیده.
لحظه هاتون پر از عاشقی عزیزکم

وای آلوچه ی مهربووووووووووووونم!
عاشق وقتایی ام که می بینم کامنت گذاشتی!
یه عالمه بوووووووووووووووووووس

لیلی سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ب.ظ

این یعنی عشق این یعنی همه چیز ...
خود ِ خود ِ زندگی

شور و هیجانش مثه همون روز اوله ...

خوب می فهمی حالمو لیلی عاشق...

پرنده خانوم سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ

عزیزم
روزهای خیلی شیرین و زیبایی رو براتون آرزو میکنم:)
شاد و خرم باشید:)

مرسی نازم

لیلا چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:43 ق.ظ http://www.shahzadeyegolesorkh.blogfa.com

حالا که دیگر دستم به آغوشت نمیرسد

و بوسیدنت موکول شده

به تمامی روزهای نیامده..



حالا که هر چه دریا و اقیانوس را

از نقشه جهان پاک کردی

مبادا غرق شوم در رویایت



باید اسمم را

در کتاب گینس ثبت کنم

تا همه بدانند

- زنی

با سنگین ترین بار دلتنگی

روی شانه هایش -

تو را دوست میدارد



میبینی

عشق همیشه

جاودانگی میاورد

وای خداااااااااااااااااای من!!!
لیلای ماهم نمیدونی چقدر خوشحالم از دیدن اسمت اینجا...
الهی من فدای تو بشم
لیلام منتظرم ماه رمضون بشه و خونه ی زهرا روی ماهتو ببینم و بوسه بارونت کنم خوشگل من! :******

شیوا چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:13 ب.ظ http://nafas6469.blogfa.com

آره زهرای عزیز بیچاره کسی که عاشق نیست
تو داری میگی دو هفته پیش عشقت نبودی و از هم فاصله داشتید به اندازه شش ماه بوده
من چی بگم که باید یکسال انتظار بکشم ...؟؟؟؟؟؟

با عشق زمان فراموش می شود...

حس زندگی پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ب.ظ http://www.hese-zendegi.blogfa.com

و عشق آمد در هیئت سواری با سپری و سلاحی بر قلبش نشست و عنانش را کشید، آنچنانکه قلبش از جا کنده شد.
سوار گفت: از این پس زندگی، میدان است و حریف، خداوند. پس قلبت را بیاموز که: عشق کار نازکان نرم نیست / عشق کار پهلوان است، ای پسر*

آنگاه تازیانه ای بر سمند قلبش زد و تاخت. و آن روز، روز نخست عاشقی بود.
"سلام. روزهایتان سراسر از عشق و شادمانی"

چه زیبا...مرسی

سپهر جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.sepehrrainy.blogfa.com

سلام .
خیلی قشنگ و ساده و پرمعنا نوشتی . آرزو میکنم تک تک ثانیه های زندگیت در کنار خانوادت پر از شادی و نشاط باشه . موفق و سربلند باشی بانوی آسمانی

فاصله را بگو به خود نبالد ٫ که خاطره با تو بودن تمام فاصله ها را میکشد....

ممنونم از لطف شما

ماهی جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:58 ب.ظ

برای من هم دوشنبه روز مقدسیه!دوشنبه های ترم ۴ و یکشنبه های ترم ۵!حیف که زود تموم شد!
دارم کلافه میشم توکلم به خداست ولی همه چی راکده کاش خودش هم میدونست!الان دقیقا ۳۴ روزه که ازش خبر ندارم!دارم میمیرم و فقط دارم صبوری میکنم
زهرا جون برام دعا کن

صبور باش عزیز دلم...توکلت به خدا...ایشالا بزودی ازش خبردار بشی و دلت پر از عشق و امید بشه...الهی آمین

حس زندگی شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ق.ظ http://www.hese-zendegi.blogfa.com

سلاااااااااااااااااام
وااااااااااااااای چه خبر خوبی دوستم.
پیشاپیش زیارت قبول و التماس دعا زهرا جان

مرسی همسفر!

رویای آبی یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ق.ظ http://www.http://www.deltangihaye-natamam.blogfa.com/

سلام خانومی . خوبی ؟

چه می کنی با درس و خستگی امتحانات ؟

انشاءا... که کنار عشقت لحظات خوبیو سپری کرده باشی( مطمئنم همینطوره)

هر روز به کلی وب سر می زنم . ولی اینجا همه چیش فرق می کنه. نوع نوشته هات. ابراز عشقت. مهربونی و صمیمیتت.
نمی خوام ازت الکی تعریف کرده باشم گلم. ولی حس آرامشی که با خونده وبلاگت بهم دست می ده یه مدل دیگست. یه حس معنوی که پاک و حقیقی بودن عشق شمارو به خواننده هاش انتقال می ده.

خوشبختیتون آرزومه

ای جاااااااااااااااااانم!
چقدر ماهی تو آخه انقدر به من لطف داری!
من تا خود خدا ذوق میکنم و خوشحال میشم که عزیزی مثل شما میاد اینجا رو میخونه و انقدر منو شرمنده ی محبتاش میکنه...
منم آرزوم خوشبختیته کنار عشقت عزیز دلم
بوووووووووووووووووووس

لیلا دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.shahzadeyegolesorkh.blogfa.com

me too!

نگار... چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:46 ب.ظ

الهیییی...چه قدر خوب میفهمم
شورو شوقتو ...دلتنگیتو ...نیازتو برای بودن آیتت...
نوش جونت همه روزای قشنگی که داری میگذرونی هر چند امتحاناش حال گیریه ولی عوضش عزیزت کنارته....
زودی بیا نازم

الهی قربونت برم نگارم...آره نازم...تو و پری خوب می فهمین این اومدنا و رفتنا رو...
آره خیلی خوبه بودنش و قوت قلباش...فقط اگه این امتحانا نبود خیلی بهتر بود!!!

نگار... چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:49 ب.ظ

میگما عجب این امتحانات طولانی شده زهرایییییییی!؟
میگم نارنجک اینا هست برا آموزش دانشکدتون نیاز شد تعارف نکناا!!
منم که همون کنارتم اصلا شاید دانشکده هامون کنار هم باشن...لب تر کنی جیک ثانیه میام میندازمو میزم !!!!
بالاخره از ما گفتن بود

وای قربونت برم! آخه تو چرا انقدر علاقه به ترکوندن و خسارت به اموال عمومی هستی دختر!!!
ولی فکر کنم این واقعاً لازم شه!!!!
راستی ما دانشکده مون ولنجک نیست ولی واسه کارای اداری و اینا خیلی وقتا میایم اونجا...کاش می شد ببینمت نگاری!
:* :* :*

نگار... پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ

اِ اِ اِ...من فکر کردم اونجایی زهرایی....
آخ چه خوب میشد میدیدمت...
ولی من ماه پیش دفاع کردم..فعلنا اونجاها پیدام نمیشه...البته ۶ مرداد امتحان رزیدنتی دارم
خدا کنه دوباره همونجا قبول بشم ...فک کن که دوباره منم بیفتم یه گوشه دیگه کشور !!!این زندگی میشه آش شله قلم کار!!
استرس دارم در حد بنزززز...دعا کن برام خیلی زیاد آجی...فک کن از صبح تا حالا تو کتابام شنا میکردم به امید این که ساعت ۷ من نیم ساعت بیام نت...(برا خودم جایزه گذاشتم!)
زودی تموم شد...جایزم نیم ساعته بود

درس بخون نگاری! آفرین! بخون بخون من مطمئنم موفق میشی!
منم پریروز رفتم انقلاب کلی کتاب و تست و اینا گرفتم(آخه بهمون بن دادن! تو هم گرفتی؟!) که تابستون بشینم و حسابی بخونم واسه ارشد!
میگم نگاری ایشالا دو تامون شهید بهشتی ای بمونیم!
خیلی دعات میکنم...ایشالا که قبول میشی نازنین نگار من

ُآبی تر از آسمان شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.manaztoporam71.blogfa.com

یعنی ما نیایم سر بزنیم فراموش می شیم ؟

کی گفته؟ شما تو دلمی عزیزم

حس زندگی شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ http://www.hese-zendegi.blogfa.com

بانو انشاالله ما فردا عازمیم.
خیلی ازت التماس دعا دارم
وقتی داری برای همه ی عاشقا دعا میکنی برای من هم دعا کن.
یادت نره ها، انشاالله حاجت روا برگردی

ای دوست هم سفر!
الان که می نویسم هردومون برگشتیم و با یه دنیا حسرت دلتنگ اون روزاییم...
یادش بخیر...

ماهی سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ب.ظ

کجایی زهلا جونم؟دالی چیکال میتنی که نمینبیسی؟

جای خوبی بودم ماهی جونم!

√خـــانـــومـی√ جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ق.ظ http://www.sedayetarane.blogfa.com

سلام دوست عزیز خوبی؟وب زیبایی داری ایاشلله که همیشه عاشق و موفق باشی
من تازه وب زدم خوشحال میشم بهم سربزنید
منتظرتم
یاعلی[گل][بوسه]

جز تو تومومه دنیا پر جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ

زهرام خوشبه حالت که بهترین جای دنیا هستی.. طودی برگرئ که منتظرتم ودلتنگت

فدات بشم پری من...خیلی به یادت بودم...تو دلم بودی آخه مهربون...

الوچه چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ب.ظ http://www.entezare90.blogfa.com

زهرای نازم دنیا دنیه دلتنگتم.
منتظرم که با یه دنیا احساس قشنگ بیای و برامون بنویسی و دلامون رو ببری سرزمین عشق

من قربون عروس خانومم برم الهی...می نویسم نازم...از تک تک روزا و شباش...ایشالا خودت و آقاییت برید به زودی...

ندای محسن پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ب.ظ

حواست هست که خیلی وقته نیستی؟

خودتی ندا؟!!!

الی جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ب.ظ http://www.mehdi-elham.blogfa.com

سلام
خداروشکرمیکنم ازاین همه عشق ومحبت
عشقتون پایدار

ممنون عزیزم

نگار... یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ب.ظ

بانو اٍس جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ق.ظ

دلتنگتم کجایی چرای نمی نویسی ؟!

منم دلتنگتم...نشستم یه عالمه وبلاگتو خوندم تا یه کم دلتنگیم کم بشه اما دلم بیشتر تنگ شد واسه دوست مهربونم..

ما یک نفریم (پرستو وشاهین) شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ق.ظ http://www.shahpar-avn.blogfa.com

سلام بانو ی بهار.
بی دعوت اومدم که دعوتت کنم به آشیونمون . کمی شبیه همیم. درک میکنم که چقدر سخته دوری از تموم وجود .

منتظرتم.

سلام عزیزم...همین الان اومدم و خوندمت...خوشحالم که یه دوست جدید و مهربون دیگه پیدا کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد