باران عشق

!...روز و شب باران ِ عشق می بارد این حوالی

باران عشق

!...روز و شب باران ِ عشق می بارد این حوالی

سومین قطره باران عشق

دراز کشیده ام... 

سرم رو به بالاست و نگاهم- 

به چکه های سِرُم... 

قطره قطره... 

می بارد چشم هایم با شنیدن نام آقا... 

از تلویزیونی که در درمانگاه روشن است... 

و تکرار میکند لبهایم نامش را... 

با درد عمیقی که در دل و جانم حس می شود... 

و چهار آمپول پشت هم!!! 

می لرزم از درد و ضعف.. 

ولی با زمزمه ی ذکر  ِ «یا حسین»، 

تمام  ِ دردهایم یکباره فراموش می شود! 

    

پ.ن۱:شب تاسوعاست و من هنوز می بارم... 

با شنیدن ِ : 

ابالفضل...ساقی طفلان ِ حسین... 

ابالفضل...شیرین تر از جان ِ حسین...    

و با یادآوری حرم با صفایت که قلبم در مقابلش افتاد و شکست... 

و آن ضریح زیبایی که قسمتی از آن چوبی بود و خوب با دستان ملتمسم آشنا بود... 

و سحر هایی که دلم نمی آمد حرمتان را ترک کنم... بس که با صفا بود!

آخر سر هم می ایستادم در بین الحرمین و چه ذوقی داشتم برای دیدن گنبد باصفای حرمتان... 

 

پ.ن۲:باران عشق می بارد از چشمانم... 

باران عشقی که این روزها مهمان چشمان تمام عاشقان است... 

 

پ.ن۳:دلم برایت تنگ است همسفر ... 

یادش بخیر چند شب پیش... 

بعد از اتمام مراسم، روبروی مسجد دانشگاه علم و صنعت قرارمان بود و 

چشمان سرخ رنگت که نشان از باران عشق داشت... 

و دست های تشنه مان که یکدیگر را در آغوش می کشیدند... 

حالا این چند شب که تو نیستی، 

بانویت بیمار و خانه نشین شده است... 

دعایش کن... 

  

پ.ن۴:عزیزان دلم دعایم کنید... 

ویروس بدی از آنفلوانزا به سراغم آمده... 

دعا کنید بتوانم در مراسم فردا و پس فردا شرکت کنم و  

بیقراری دلم را قدری آرام کنم و این بغض فروخورده را بشکنم... 

التماس دعا در این روزها... 

خواهر کوچکتان را فراموش نکنید! 

 

پ.ن۵:راستی یک چیز خیلی خیلی مهم! 

اگر برای من هم دعا نکردید شما را به خدا برای همسرم دعا کنید... 

یکشنبه می آید تهران که با هم برویم بیمارستان... 

زانوی راستشان مدت زیادیست شدیداً درد میکند... 

گفته اند باید MRI بدهد تا دلیلش معلوم شود... 

دعـا کنیـد برایـش... 

خواهش میکنم.

نظرات 9 + ارسال نظر
جز تو تمومه دنیا پر چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ http://u-r-mine.blogfa.com


زهرای عاشقم.. نگران نباش گله من. خودت که ایشالا بهتری.. پای عسلی هم درد میکرد گفتن فقط باید ورزش کنی.. ایشالا که چیزی نیست قشنگم..

ممنونم عسل بانوی مهربونم...ممنونم که دعامون میکنی گلم...

نگار... پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ق.ظ

واییی...زهرای نازم ....چی شده گلم؟ دعا میکنم از ته ته دل که زوده زود خوب بشی و برای اومدن عشقت سرحاله سرحال باشی....
به خدا توکل کن عزیزم ...امیدوارم یکشنبه هم دکتر به اخاییتون بگه هیچی نیست و فقط باید استراحت کنن و
خانومیشون بهشون محبت کنن

مرسی نگارم...نگار مهربونم...

آبی تر از آسمان پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ http://www.manaztoporam71.blogfa.com

چرا عزیزم ؟ چی شد یهو ؟
انشاالله زود زود هر دوتون خوب بشید ....
دعات می کنم ، اگه لایق باشم

**آرامشَمی...همَشی** شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:35 ب.ظ

زهرای نازم نبینم که این همه دلتنگ بنویسی
نازکم به امید ِ خدای عزیزمون هیچ مشکلی برا پای همسریت هم پیش نیومده و خودتم زود ِ زود خوب میشی
عزیزکم
منتظر ِ پستای شادتم ها
نبینم دیگه چشات اشکی بشه

**آرامشَمی...همَشی** یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ق.ظ

زهراییییییییییییی من خیلی دوسِت دارم هاااااااااااا
هیمشه شاد باشی الهیییییییییییی

آلوچه دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ق.ظ http://www.entezare90.blogfa.com

سلام. آیا شما همون زهرای عاشق خودمونی که نقل مکان کردی؟ اگر آره که خونه نو مبارک گلم. خیلی دنبالت میگشتم

سلام عزیزم...آره خودشم! زهرای عاشق!
خوش اومدی نازم..

آبی تر از آسمان دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.manaztoporam71.blogfa.com

شهرزاد سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ق.ظ http://1001night.blogfa.com

وای زهرا جانم سلــــــام:بغل الهی دورت بگردم تازه میخواستم پ.ن بزنم بگم آدرس وبت رو گم کردم کلی دل دل کرده بودم خوب کردی کامنت دادی فدات بشم بگو هر چی بگی حق داری من واقعا؛ این چن وقته کم گذاشتم برا همه :(
زهرا؟زیر ـ سرم چه کار میکردی خووو:(؟؟؟؟ان شالله که عسلی طوریش نیست از ته قلبم دعا کردم سلامت باشه هم تو هم ایشون نگران نباش
دلم تازه شد با عاشقانه هات :قلب
راستی زهرا جون اون یکی وب دیگه نمینویسی ؟ میخوام ببینم لینک تازه رو بذارم روو اون یا یه لینک جدید باز کنم هوم؟

سلام شهرزادم...خوش اومدی...
آره دیگه فقط اینجا می نویسم!

آبی تر از آسمان سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.manaztoporam71.blogfa.com

آرزومه افتادن هر برگ پائیزی ؛ آمینی باشه برای آرزوهای قشنگتون
یلدا مبارک


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد